loading...
گروه آموزشی درس خونا|مرجع تخصصی دبیرستان و کنکور
Admin بازدید : 3543 نظرات (6)

پاور پوینتی که براتون گذاشتم توسط یکی از بهترین دبیران شهر تایباد تهیه شده.از همین جا از ایشون نهایت تشکر و قدردانی رو دارم.

از طریق لینک زیر می تونین این فایل رو دانلود کنید و ازش استفاده کنین.امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره.

arrow, blue, down, download, folder icon

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط باران در تاریخ 1395/11/10 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

مرسی ... عالی بود .

این نظر توسط رویا در تاریخ 1394/11/07 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید نمیتونم دانلود کنم بایدچیکار کنم ؟
پاسخ : لینک سالمه

این نظر توسط نسیم در تاریخ 1394/11/01 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون پاورپوینتتون واقعا عالی بود
پاسخ : خواهش

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/10/27 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون پاور پوینتتون عالی بود
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط mahdieh در تاریخ 1394/08/29 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام ک دانلودش کنم اصلا نمیشه دانلودم میکنم نمیاره واسم? باید چیکار کنم ؟؟؟
پاسخ : درس شد
پاسخ : درس شد

این نظر توسط m j در تاریخ 1393/11/17 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بوود
فقط راضی باشین ما برای کنفرانس کلاسی از پاورپوینت شما استفاده می کنیم
پاسخ : مال من نیس
حلالتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره مدیر

    دکتر سعید خورسند

    دانشجوی پزشکی شیراز

    رتبه 317 کنکور 94

    شبکه های اجتماعی

    فروشگاه محصولات سایت
    محصولات و خدمات اختصاصی